Monday, March 8, 2010

Detox Patch

KE ARAH KEHIDUPAN YANG LEBIH SIHAT


CitraDetoxPad dihasilkan bagi menyerapkan serta menyingkirkan toksin dan bahan-bahan berbahaya dari tubuh badan. Toksin dan bahan-bahan berbahaya ini merupakan penyebab utama kepada masalah kesihatan dan penayakit-penyakit kronik seperti darah tinggi, diabetis serta kanser. Toksin dan bahan-bahan berbahaya ini akan diserap melalui liang-liang peluh ditapak kaki dimana terletaknya lebih 360 titik akupuntur dan refleksologi yang boleh dikatakan sebagai suis utama kepada keesihatan seluruh tubuh badan manusia.


APAKAH YANG AKAN TERJADI JIKA TOKSIN DAN BAHAN-BAHAN INI TIDAK DIBUANG DARI TUBUH?




Toksin wujud dalam tubuh setiap manusia dari kanak-kanak hinggalah ke warga emas. Jumlahnya semakin bertambah setiap hari disebabkan ia dipengaruhi sepenuhnya oleh kehidupan seharian seperti amalan pemakanan, air yang kita gunakan dan kualiti udara yang kita gunakan untuk bernafas. Jumlah toksin yang terlalu banyak dan tidak dibuang ini akan memberikan kesan seperti :-

1) Imunisasi badan menjadi lemah
2) Antibodi badan menjadi lemah
3) Kadar Metabolisme yang tidak stabil
4) Peredaran darah tidak lancar
5) Kitaran Haid tidak menentu (wanita)
6) Sakit-sakit dan lenguh-lenguh badan
7) Masalah kulit seperti jerawat, kudis dan sebagainya.
8) Lebih terdedah atau berpotensi mendapat penyakit-penyakit seperti :

-Gout
-Migrain
-Insomnia (gangguan tidur)
-Arthritis (radang sendi)
-Kemurungan & Ketegangan
-Stress
-Tekanan Darah Tinggi
-Diabetis
-Kanser



FUNGSI CITRA DETOX PAD

- Menyerap dan menyingkirkan toksin dari tubuh
- Melancarkan peredaran darah
- Menguatkan sistem imunisasi
- Meningkatkan kadar metobolisme
- Mengurangkan risiko diabetis, tekanan darah tinggi dan kanser
- Menurunkan berat badan
- Meransang titik akupuntur dan refleksologi
- Melegakan gout, migrain dan sakit-sakit badan
- Badan yang sihat dan tidur yang lebih berkualiti


CARA PENGGUNAAN

TAMPAL – Tampalkan CitraDetoxPad di kedua-dua belah tapak kaki sebelum tidur (pastikan bahagian bercetak pada pad menghala ke arah pelekat dan bahagian kosong menghala ke arah tapak kaki).

TIDUR - CitraDetoxPads akan menyerap toksin dan bahan-bahan berbahaya keluar dari tubih badan melalui liang-liang peluh pada tapak kaki (mengambil masa 6-8 jam). Selain dari tapak kaki, CitraDetoxPads juga boleh digunakan pada mana-mana bahagian badan yang berasa sakit atau tidak selesa seperti bahu, pinggang, lutut, belakang dan sebagainya.


TANGGAL – Tanggalkan CitraDetoxPad dan toksin yang diserap akan kelihatan pada pad. Warna CitraDetoxPad akan bertukar dari warna putih kepada warna kelabu, coklat ataupun hitam bergantung kepada jumlah toksin yang diserap.


Apakah Kandungan Citra Detox Pad?



CitraDetoxPad menggunakan 100% bahan semulajadi dan terbaik bagi menjalankan fungsi-fungsinya :-



Loquat leaves - Melarutkan lendir-lendir tebal yang memerangkap toksin dan bahan-bahan beracun dalam badan. Membebaskan anti-oksidan yang dapat meneutralkan toksin berbahaya disamping meningkatkan tahap imunisasi badan. Selain itu, dipercayai loquat leaves ini membantu dalam menggalakkan tubuh badan menghasilkan insulin semulajadi bagi melawan diabetes.




Bamboo Vinegar - Ia adalah antara bahan yang terbaik didunia bagi detoksifikasi dan menyerap toksin dari tubuh badan kita. Selain itu, ia boleh membantu menghilangkan jangkitan kulat pada kulit terutamanya pada kaki. Ia juga membantu melancarkan peredaran darah keseluruh tubuh badan.






Tourmaline - Menghasilkan Far Infrared Rays yang membantu melancarkan peredaran darah, menguatkan sistem imunisasi, melegakan stress dan migraine disamping menambahbaikkan kecerdasan minda. Ia juga membantu meningkatkan sistem buah pinggang dan hati.





Zeolite - Membantu menyeimbangkan PH dan Alkali pada tubuh badan. Memecahkan molekul-molekul zat besi (heavy metal) yang tidak baik untuk tubuh badan dan menyingkirkannya.








Kandungan sekotak CitraDetoxPads : 5g X 10 keping








harga... RM45.00...plus !!!..."free gift" yang tak seberapa dari saya...












Jika berminat sila sms saya di 019 266 9925


Penghantaran akan dibuat melalui pos laju dalam masa 48 jam hari bekerja.

Penghantaran di kawasan Ampang, Hulu Langat, Pandan dan sekitar Kuala Lumpur & Selangor.



cara pembayaran : maybank 2u ...

Selepas bank in, sila sms waktu transaksi untuk pengesahan.

No comments:

Post a Comment